Update 21 november, 13.45 uur

De technici hebben hard gewerkt aan het verhelpen van de storing. Op dit moment zijn alle diensten weer optimaal bereikbaar.

Wat is er gebeurd?

Door een fout bij een configuratie in het netwerk hebben alle diensten tijdelijk downtime ondervonden. De storing deed zich voor het eerst voor op 21 november om 11.15 uur. De technici zijn direct aan de slag gegaan om de storing te verhelpen. Omstreeks 12.00 uur was het merendeel van de diensten weer bereikbaar. Mogelijk heeft de storing tussen 12.00 en 13.30 uur een negatieve invloed gehad op de snelheid van jouw dienst. Op dit moment zijn alle diensten weer optimaal bereikbaar. Er zijn geen bestaande data of e-mails verloren gegaan door de verstoring. Je hoeft zelf geen actie te ondernemen.

BlueFox begrijpt dat een dergelijke storing erg vervelend voor je is. De technici blijven de situatie streng monitoren om eventuele nieuwe problemen snel te herkennen en op te lossen. BlueFox biedt zijn oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Heb je nog vragen?
Dan is BlueFox er voor jou. Neem contact op met via Whatsapp (06 10 25 84 32) of per mail.

Update 12.30 uur:

Momenteel is een groot deel van de dienstverleningen weer bereikbaar. De technici blijven hard aan het werk om ook de overige diensten weer volledig bereikbaar te maken. BlueFox verwacht dat alle diensten over uiterlijk een uur weer bereikbaar zijn. Uiterlijk 14.00 uur plaatst BlueFox een nieuwe update.

Update 12.00 uur:

Op dit moment heeft BlueFox nog geen update met betrekking tot de storing binnen zijn infrastructuur. De technici zijn nog altijd hard aan het werk om de verstoring te verhelpen. Op dit moment kan er nog geen prognose geven worden wanneer het probleem is verholpen. Uiterlijk 12.30 uur plaatst BlueFox hier een update met betrekking tot de storing.

Storing: 11.30 uur:

Op dit moment ondervindt BlueFox een storing binnen zijn infrastructuur. Er wordt hard gewerkt om de impact van deze storing tot een minimum te beperken.